linia

reklama


Konto TAK !
Nowe konto osobiste już w naszym banku !

Od 15 listopada 2019 roku udostępniamy klientom naszego Banku nową ofertę – konto osobiste o nazwie „Konto TAK !”.
Konto TAK! to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, który zastępuje dobrze znane w ostatnich latach „Konto Za Złotówkę”. To idealne uzupełnienie
oferty płatności mobilnych, z których klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą korzystać już od kilku miesięcy.

Najnowszy produkt SGB to oferta działająca zgodnie z zasadą 3x1:
- 1 zł za prowadzenie konta, bez żadnych warunków;
- 1 transakcja miesięcznie zwalnia z opłaty za nowoczesną kartę debetową;
- 1 zł za wypłaty z innych niż należące do Grupy SGB bankomatów w Polsce

W pakiecie usług klienci naszego Banku Spółdzielczego otrzymują także dodatkowe benefity od partnerów SGB – kartę Mastercard z programem
lojalnościowym „Bezcenne Chwile” lub kartę VISA z programem „Visa Oferty”. Konto TAK zapewnia również bezpłatny dostęp do bankowości internetowej,
w tym do płatności mobilnych BLIK, Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay.

Nowy produkt SGB oznacza również nowe wrażenia wizualne, związane z designerskim, pionowym projektem karty płatniczej, której posiadanie wyróżniać
będzie klientów Banków Spółdzielczych.

W naszym Banku rzeczywiście, tak jak obiecywaliśmy w kampanii telewizyjnej, „Mamy wszystko”… – mówi Marek Mrówczyński, prezes zarządu Banku
Spółdzielczego w Kruszwicy. Klienci mogą u nas znaleźć wszystkie rodzaje usług, dostępnych jeszcze niedawno wyłącznie w bankowości komercyjnej.
Od atrakcyjnego konta bankowego za złotówkę, przez dostęp do programów lojalnościowych naszych partnerów aż do wiodących płatności mobilnych,
których bogactwo wyróżnia nas na krajowym rynku usług bankowych. W ten sposób dołączamy do grona instytucji finansowych, które oferują klientom
pełen zestaw technologicznych nowości i jednocześnie obsługę opartą na bezpośrednich, przyjaznych relacjach.

Spółdzielcza Grupa Bankowa, której nasz Bank jest członkiem, planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wdrożenie nowej aplikacji mobilnej,
która zastąpi „Portfel SGB”. Jej wdrożenie przewidziano na drugi kwartał 2020 roku. Wcześniej można się spodziewać udostępnienia jeszcze jednej
płatności mobilnej – Fitbit Pay.

Więcej informacji na temat nowego produktu „Konto TAK!” – można uzyskać telefonicznie: 52 3 548 431 lub w placówkach Banku.



linia