Zmiana godzin obsługi Klientów naszego banku !!!

Zmiana godzin obsługi Klientów naszego banku !!!

W trosce o zdrowie klientów i pracowników Banku Spółdzielczego w Kruszwicy prosimy o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Naszego Banku !!!

W związku z rozwojem zagrożenia epidemiologicznego, zachęcamy Państwa do załatwiania spraw bankowych głównie za pośrednictwem bankowości internetowej, płacenia kartą lub telefonem w placówkach usługowo-handlowych oraz korzystania z wypłat gotówki w dostępnych bankomatach (w szczególności korzystajmy z funkcji zbliżeniowej).

Jednocześnie informujemy, że obsługa Klientów w placówkach banku została ustalona wg specjalnego harmonogramu:

od dnia 01-06-2020  do odwołania:
Kasy w pawilonie przy Centrali - czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Kasy w Punkcie Kasowym "Zagople" - czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:30
Kasy w Centrali banku - czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Obsługa kredytów w Centrali banku - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Obsługa depozytów i rachunków w Centrali banku - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00

 

Wszelkie zapytania i wnioski związane z obsługą bankową można kierować do pracowników naszych placówek za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres:

sekretariat@bskruszwica.pl

Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:

(52) 3 548 444 - CENTRALA
(52) 3 548 431 - ROZLICZENIA
(52) 3 548 437 - PRZELEWY
(52) 3 548 438 - KREDYTY
(52) 3 548 439 - PUNKT KASOWY - ZAGOPLE
Apelujemy do Państwa, u których obserwuje się objawy grypopodobne a w szczególności do tych Państwa, którzy powrócili z terenów objętych podwyższonym ryzykiem zarażenia o rozwagę i rezygnację z wizyt w placówkach Naszego Banku.

Liczymy na Państwa wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą powstać w tej nadzwyczajnej sytuacji.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Kruszwicy